Kurs marketing na facebooku 8h

Szkolenie z marketingu na Facebooku skierowane jest do wszystkich osób, które chcą zgłębiać swoją wiedzę na temat prowadzenia Funpage’a, reklamy na Facebooku. Entuzjaści Facebooka znajdą na kursie informacje, które na pewno poszerzą ich wiedzę w tej dziedzinie. Kurs z obsługi Facebooka jest idealnym rozwiązaniem dla firm poszukującch nowych możliwości nawiązania kontaktu z klientem, brand managerów, specjalistów od e-marketingu, PR i komunikacji a także właścicieli małych i średnich firm.

Udział w szkoleniu marketing na Facebooku pomoże Ci:

  • dowiedzieć się, co zrobić, aby Facebook wspierał Twoją sprzedaż
  • odkryć jak internauci poruszają się po Facebooku
  • dowiedzieć się,  o czym pisać na Facebookowej stronie
  • dowiedzieć się jak nie powinna wyglądać strona na Facebooku
  • dowiedzieć się, jakie wpisy na Facebooku są czytane częściej
  • poznać ukrytą strategię, która pozwoli Ci wykorzystać potęgę for internetowych i zarabiać za pomocą nich na Facebooku?
  • odkryć jak możesz rozwijać swoją firmę dzięki rozmowie z klientami na Facebooku?
  • dowiedzieć się jak często pisać na Funpage’u
  • odkryć, dlaczego zdjęcie i grafika mają tak potężne znaczenie na Facebooku?
  • nauczyć się jak tworzyć nazwy grup czy stron, aby przyciągnąć klientów gotowych zapłacić za Twój produkt

Program kursu

Część teoretyczna (3 h)

  1. Przykłady i analiza trafnych kampanii z wykorzystaniem Facebook.com
  2. Najnowsze trendy i możliwości w mediach społecznościowych w Polsce i  na świecie
  3. Jak działa facebook?
  4. Profil a fanpage – cechy wspólne, różnice, zależności, powiązania
  5. Czym jest Fanpage?
  6. Różnica między Grupą, a Fanpage
  7. Skuteczne prowadzenie Fanpagea
  8. Możliwości reklamowe na Facebooku
  9. Regulamin Facebooka

Część warsztatowa – praktyczna (5 h)

  1. Tworzenie profilu na Facebooku
  2. Ustawienia prywatności
  3. Grupowanie znajomych
  4. Umieszczamy wizytówkę profilu na stronie
  5. Umieszenie przycisku „Lubię to”
  6. Aktualizacja statusów, notes, wydarzenia, multimedia, linki, dyskusje
  7. Zakładamy Fanpage
    – Dodanie administratora
    – Statystki Fanpage i mierzenie ich efektów
  8. Promowanie FanPaga
  9. Zewnętrzne aplikacje marketingowe
  10. Pozostałe aplikacje używane w marketingu i reklamie na Facebooka
  11. Tworzenie atrakcyjnego landing page
  12. Tworzymy własną kampanię reklamową